Datums: Tiek precizēts

Grupas lielums: 6 līdz 10 dalībnieki

Laiks: Tiek precizēts

Ilgums: 16 stundas

Kā pārliecinoši prezentēt un komunicēt klātienē un tiešsaistē? Programmas mērķis ir pilnveidot dalībnieku publiskās uzstāšanās un pārliecinošas komunikācijas prasmes profesionālajā vidē. Dalībnieki nodarbībās apgūs gan teorētiskas zināšanas, gan praktiskas iemaņas, kā efektīvi nodot informāciju dažādām auditorijām.

Īpaša uzmanība tiks pievērsta vizuāli saistošu, auditorijai un videi pielāgotu prezentāciju veidošanai, izmantojot digitālos rīkus Canva un PowerPoint. Dalībnieki apgūs radošas un praktiskas pieejas prezentāciju dizaina izveidē, vēstījuma vizualizācijā un sava stāsta attīstīšanā, lai prezentācijas būtu iedarbīgas gan klātienē, gan digitālajā telpā. 

Kam šī programma būs noderīga?

Šī programma ir paredzēta speciālistiem un vadītājiem, kuri regulāri prezentē idejas, projektus vai rezultātus kolēģiem, partneriem vai klientiem. Tā būs īpaši noderīga:

  • projektu vadītājiem un komandu līderiem, kuriem jāpārliecina dažādas auditorijas;
  • mārketinga, pārdošanas un klientu attiecību speciālistiem, kas veido pārliecinošus piedāvājumus;
  • lektoriem, treneriem un pasniedzējiem, kas strādā gan klātienē, gan tiešsaistē;
  • pašnodarbinātām personām un uzņēmējiem, kuri prezentē savu pakalpojumu vai produktu potenciālajiem klientiem un investoriem;
  • studentiem un jaunajiem profesionāļiem, kas vēlas nostiprināt pārliecību publiskās uzstāšanās situācijās.

Ko Tu iegūsi?

Zināšanas:

  • izpratīsi publiskās runas strukturēšanas principus un efektīvu vēstījumu veidošanas metodes; 
  • pārzināsi stāstniecības pamatprincipus un to pielietojumu profesionālajā komunikācijā; 
  • zināsi, kā neverbālā komunikācija (stāja, žesti, acu kontakts) ietekmē auditoriju; 
  • izpratīsi improvizācijas un stresa pārvaldības pamatprincipus uzstāšanās laikā; 
  • pratīsi pielietot metodes sarežģītu tēmu vienkāršošanai un pārliecinošai argumentācijai; 
  • pārzināsi auditorijas analīzes paņēmienus un komunikācijas pielāgošanas stratēģijas; 
  • zināsi vizuālās komunikācijas pamatprincipus prezentācijās; 
  • apgūsi efektīvu slaidu satura strukturēšanu un dizaina pielāgošanu mērķim un videi; 
  • iepazīsi Canva un PowerPoint rīku iespējas, to priekšrocības un atšķirības; 
  • iegūsi zināšanas par mākslīgā intelekta izmantošanu prezentāciju izveidē. 

Prasmes: 

  • strukturēt un plānot publiskās uzstāšanās atbilstoši mērķim, auditorijai un kontekstam; 
  • izmantot stāstniecības elementus, pārvēršot statistiku un faktus saistošos stāstos; 
  • apzināti pielietot neverbālos komunikācijas instrumentus (stāju, žestus, acu kontaktu, balsi);  
  • pielietot improvizācijas tehnikas un reaģēt nestandarta situācijās; 
  • atpazīt un pārvaldīt uztraukumu un stresu pirms un uzstāšanās laikā; 
  • vienkāršot sarežģītas tēmas, izmantojot analoģijas, metaforas un vizualizācijas; 
  • izveidot strukturētu, vizuāli pievilcīgu prezentāciju, pielāgotu auditorijai un videi; 
  • izmantot veidnes, animācijas un pārejas, lai virzītu prezentācijas stāstu; 
  • vizualizēt datus un informāciju (diagrammas, infografikas, ikonas, fotoattēli, video); 
  • pārveidot informatīvus faktus stāstījumā ar vizuālo materiālu palīdzību; 
  • pielāgot prezentācijas dizainu dažādām auditorijām un platformām (klātiene, Zoom u.c.). 

 Attieksmes maiņu:  

  • jutīsies pārliecinošāk publiskās uzstāšanās situācijās; 
  • būsi gatavs aktīvi iesaistīties publiskajā komunikācijā; 
  • apzināsies savus individuālos izaicinājumus un attīstības virzienus; 
  • konstruktīvi pieņemsi atgriezenisko saiti un izmantosi to savu prasmju pilnveidei; 
  • būsi ieinteresēts turpināt attīstīt un izkopt apgūtās prasmes; 
  • vēlēsies izmantot mūsdienīgus digitālos rīkus (Canva, PowerPoint, AI) saistošu prezentāciju izveidē; 
  • apzināsies dizaina kā komunikācijas instrumenta nozīmi; 
  • tieksies veidot prezentācijas, koncentrējoties uz auditorijas vajadzībām un skaidru vēstījumu. 
 

Šī programma apvieno praktiskas prezentēšanas tehnikas, vizuālās komunikācijas pamatprincipus un digitālo rīku izmantošanu, lai Tu spētu pārliecinoši uzstāties gan klātienē, gan tiešsaistē. Nodarbībās iegūtās zināšanas un prasmes palīdzēs veidot prezentācijas, kas iedvesmo un pārliecina auditoriju, vienlaikus stiprinot Tavu profesionālo tēlu. 

Piesakies programmai jau tagad un ieguldi savā izaugsmē, lai jau nākamā prezentācija kļūtu par Tavu pārliecinošāko uzstāšanos! 

Ieguldījums  (Eur): Vēl tiek precizēts

Programmu vada: 

Oskars Priede – prezentēšanas prasmju treneris ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi komunikācijas un uzstāšanās prasmju attīstīšanā. Oskars palīdz veidot pārliecinošas prezentācijas, kas paliek atmiņā un sasniedz rezultātu. Viņa klientu vidū ir profesionāļi un uzņēmēji, augsta līmeņa vadītāji un speciālisti, kas gatavojas nozīmīgām uzstāšanām – no sapulcēm un konferencēm līdz valdes sēdēm un investoru pasākumiem. 

Annija Graustiņa – digitālā mārketinga stratēģe un lektore ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi digitālajā un sociālo mediju mārketingā. Viņas ikdienas darbs ir cieši saistīts ar prezentāciju veidošanu – gan klientu konsultācijās, gan lekcijās. Annija pārzina PowerPoint un Canva rīkus, palīdzot studentiem un uzņēmumiem radīt vizuāli skaidras un mērķauditorijai pielāgotas prezentācijas. Viņa uzskata, ka laba prezentācija nav tikai dizains, bet stāsts, kas izstāstīts ar mērķi, struktūru un vizuālu saskaņu. 

Projekts Nr. 2.3.1.2.i.0/3/24/I/CFLA/001 “Latvijas uzņēmumu digitālo prasmju ceļvedis” notiek ar Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda atbalstu. Tomēr paustie uzskati un viedokļi ir tikai autora(-u) uzskati un viedokļi un ne vienmēr atspoguļo Eiropas Savienības vai Eiropas Komisijas uzskatus un viedokļus. Par tiem nav atbildīga ne Eiropas Savienība, ne Eiropas Komisija.