Datums: 9. septembris, 19. septembris, 2025
Grupas lielums: vismaz 6 dalībnieki
Laiks: pilnas dienas seminārs no 10:00 – 17:00 ( ar stundas pārtraukumu), klātiene
Ilgums: viena diena
Digitālā vide vairs nav tikai komunikācijas vai reklāmas kanāls — tā ir vide, kur veidojas cilvēku un uzņēmumu reputācija. Ikviena vadītāja vai darbinieka aktivitāte tiešsaistē — vai tā būtu dalīšanās ar rakstu LinkedIn, komentārs Facebook grupā vai foto Instagram — ietekmē ne vien personīgo, bet arī uzņēmuma tēlu. Šī programma palīdzēs izprast, kā veidojas digitālā reputācija, kā to var mērķtiecīgi attīstīt un kā novērst riskus, kas rodas no nepārdomātas klātbūtnes sociālajos tīklos.
Tu apgūsi, kā mērķtiecīgi izmantot sociālos medijus, lai nostiprinātu savu profesionālo tēlu un vienlaikus celtu uzņēmuma uzticamību, atpazīstamību un reputāciju digitālajā vidē.
Kam šī programma būs noderīga?
Programma paredzēts vadītājiem un darbiniekiem, kuri vēlas izprast un attīstīt savu digitālo tēlu, apzinoties tā ietekmi uz uzņēmuma kopējo reputāciju. Tas būs īpaši noderīgs:
- uzņēmējiem un biznesa vadītājiem, kas vēlas veidot uzticamu un konsekventu tēlu digitālajā telpā;
- komandu līderiem un projektu vadītājiem, kuri vēlas iedvesmot komandu pārdomātai rīcībai tiešsaistē;
- PR un mārketinga speciālistiem, kuri pārstāv uzņēmuma balsi ārējā komunikācijā;
- ikvienam, kurš tiecas apzināti pārvaldīt savu klātbūtni sociālajos tīklos un izmantot to kā stratēģisku resursu.
Ko Tu apgūsi?
Šī programma palīdzēs Tev izprast, kā digitālajā vidē veidojas reputācija un kā to var stratēģiski attīstīt, lai stiprinātu gan personīgo, gan uzņēmuma tēlu. Tu uzzināsi:
- kas veido digitālo reputāciju un kā to iespējams vadīt ilgtermiņā;
- kā sociālie mediji kļūst par profesionālās identitātes veidošanas instrumentu;
- kā veidot autentisku un uzticamu digitālo tēlu, kas balstās vērtībās un atbilst organizācijas mērķiem;
- kā noteikt, kuras platformas ir piemērotas Tavam amatam un uzņēmuma tēlam;
- kādas ir biežāk pieļautās kļūdas, kas kaitē reputācijai, un kā no tām izvairīties;
- kāpēc “klusēšana tiešsaistē” nav neitrāla stratēģija, bet var radīt negatīvu iespaidu par profesionālo kompetenci;
- kā izmantot digitālās reputācijas monitoringa rīkus – piemēram, Hootsuite, Google Alerts un citus – lai sekotu savam un organizācijas tēlam tiešsaistē un savlaicīgi reaģētu uz riskiem;
- kā panākt, lai darbinieku klātbūtne tiešsaistē stiprina uzņēmuma kopējo reputāciju, nevis to grauj.
Programmas laikā attīstīsi izpratni par digitālo komunikāciju kā reputācijas vadības instrumentu un iegūsi praktiskus rīkus, lai savu tiešsaistes tēlu veidotu mērķtiecīgi, droši un pārliecinoši.
Ko Tu iegūsi?
Digitālās reputācijas vadība nav tikai komunikācijas jautājums – tā ir Tava profesionālā identitāte un vērtība darba tirgū. Apgūstot šo programmu, Tu:
- stiprināsi savu profesionālo tēlu un iegūsi pārliecību, kā uzstāties tiešsaistē, saglabājot savu individuālo stilu un vērtības;
- iemācīsies stratēģiski veidot savu klātbūtni digitālajā vidē, izmantojot sociālos medijus, platformas un reputācijas monitoringa rīkus savā labā;
- iegūsi praktiskus paņēmienus un komunikācijas risinājumus, lai rīkoties dažādās situācijās – gan veidojot savu tēlu, gan pārstāvot uzņēmumu;
- palielināsi savu konkurētspēju darba tirgū, jo būsi lietpratējs mūsdienu digitālajā komunikācijā, kas kļuvusi par būtisku karjeras sastāvdaļu.
Tā būs vērtīga investīcija Tavā profesionālajā attīstībā, kas atmaksāsies gan reputācijas, gan iespēju ziņā.
Digitālajā laikmetā Tava profesionālā reputācija sākas vēl pirms pirmā klātienes iespaida. Vai tā ir pārliecinoša, uzticama un atbilst Tavām vērtībām? Šī programma palīdzēs Tev to apzināti veidot – gan sev kā speciālistam, gan uzņēmuma vārdā.
Iegūsti zināšanas un instrumentus, lai digitālā klātbūtne kļūtu par Tavu priekšrocību, nevis potenciālu risku. Pievienojies un sāc apzināti veidot reputāciju, kas atver durvis, iedvesmo un palielina Tavu profesionālo vērtību!
Piesakies un sāc veidot savu digitālo tēlu, kas strādās Tavā labā!
Ieguldījums (Eur): 324.42+PVN
Programmu vada:
Inga Daliba – pieredzējusi lektore, LinkedIn trenere un personīgās zīmolvedības konsultante. Viņa ir apmācību uzņēmuma “Personīgā Zīmola Akadēmija” un HR aģentūras “DarbaGuru” vadītāja, kā arī emocionālās inteliģences praktiķe ar Genos International sertifikātu. Inga ir divu grāmatu autore un aktīva profesionālo organizāciju dalībniece (BNI, IPTER, LTRK, LĪDERE).
Projekts Nr. 2.3.1.2.i.0/3/24/I/CFLA/001 “Latvijas uzņēmumu digitālo prasmju ceļvedis” notiek ar Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda atbalstu. Tomēr paustie uzskati un viedokļi ir tikai autora(-u) uzskati un viedokļi un ne vienmēr atspoguļo Eiropas Savienības vai Eiropas Komisijas uzskatus un viedokļus. Par tiem nav atbildīga ne Eiropas Savienība, ne Eiropas Komisija.
- Enterprise Risk Management | FERMA RIMAP Certification
- Export Training Course Executive Level
- Starptautiskā pārdošana: izstrādā veiksmīgu eksporta plānu
- Ilgtspējīgas uzņēmējdarbības vadīšana
- Adaptīvā Līderība
- Sirds vadītā līderība
- LEAN metodoloģija ražošanā un pakalpojumu sniegšanā
- ErgoLean efektīvam attālinātam darba procesam
- Agile vadītājiem
- Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršana
-
LUDPC programmas